أثارت التغريدة التي قامت النجمة اللبنانية إليسا بالـ Retweet لها غضب وأستياء الملحن المصري محمد رحيم والتي جاء فيها: “لا شك بأن إليسا ستشعل مصر وتعيد السياحة مجدداً لبلد يحتاجها”.

فهاجم رحيم إليسا وصاحب هذه التغريدة وردّ عليهما: “مصر من يا روح أمك اللي محتاجه أن سياحتها واقتصادها يرجع تاني لما اليسا تيجي تغني فيها حظك انك مش قدامي دلوقتي، انت اتجننت يا اهبل هي مصر اللي محتاجه اليسا ولا اليسا اللي محتاجه تغني في مصر علشان يبقى لوجودها اصلا معنى. وعموما العيب مش على شخص تافه زيك العيب على اليسا اللي عملتلك ريتويت علشان تصدق على كلامك يا روح امك اما انك وضيع”.

وتابع حملة الهجوم على صاحبة أغنية (يا مرايتي): “وآدي موقف يمكن يوضح للجمهور العربي كله انا ليه انسحبت من البوم اليسا وحددت علاقتي بيها على الرغم من عشقي ليها..أن الأنا لما بتتضخم اوي بيبتدي الأنسان يشوف نفسه محور للكون بمساعده بعض المتملقين والمنافقين امثالك. وانا لا أنكر ان اليسا لها مكان في قلبي ليس له نظير ولكن وانا اراها بتعمل ريتويت على كلامك الفارغ فبجد زعلت منها اوي”.

ليضيف: “امضاء محمد رحيم الملحن الذي رسم ل اليسا وغيرها الكثير مسارهم الفني من البدايه وانا واحد من  من بلد صناعه النجوم هو في فنان في الوطن العربي”.

Copy URL to clipboard

شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار