شنت المطربة غنوة محمد سليمان، هجوماً عنيفاً على شقيقتها الفنانة أنغام، بسبب تصريح جاء على لسان الأخيرة في أحد البرامج التلفزيونية وصفت فيه شقيقهما المعاق، بـ(الأخ غير الشقيق).

أنغام (2)

استنكرت غنوة تصريحات أنغام، وكتبت قائلة: ” اخوكى غير الشقيق !! بس اخوكى عارفه الناس اصلها بتساعد الناس الغلابه اللى فى الشارع مش اخوها غير الشقيق ياجهله ياغبيه !!فرحانه بغلطك احمد مش محتاج منك حاجه اللى هو اخوكى غير الشقيق اصل هو اصلا خساره يبقى اخوكى عشان انتى خساره فيكى تخدى ثواب انك حتى تقوليلوا كلمه حلوه اللى حتى مبتقوليهاش ده انتى حتى لما شفتيه استخسرتي تبوسيه”.

شقيقة أنغام

تابعت: “للاسف اسمك مش هتقدرى تغيريه واحمد بيعرك اوى خساره فيكى شرف انه اسمه على اسمك للاسف مش هنعرف نغيره. انتى خساره فيكى تشوفيه اصلا مش يبقى اخوكى غير الشقيق ومش شرف لينا انك للاسف اختنا. دى بجد اللى حاجه تعر احمد ده نعمه كبيره ربنا مش عايز ينولهالك”.

بالفيديو: أنغام تطرح (ساندة عليك) رسمياً

من جهته عبر الملحن الكبير محمد سليمان، عن آسفه لما يحدث بين ابنتيه، وكتب قائلاً: “متشكر لكم جمبعا يا أولادى … أدعوا الله معى أن يعجل بوفاتى حتى لا أرى أو أسمع أو أقرأ منكم وعنكم ما تكتبون … وأفوض أمرى إلى الله”.

شقيقة أنغام

Copy URL to clipboard

شارك الموضوع

Copy URL to clipboard

ابلغ عن خطأ

لقد تم إرسال رسالتك بنجاح

نسخ إلى الحافظة

أدخل رقم الهاتف أو بريدك الإلكتروني للإطلاع على آخر الأخبار